Khamis, 3 September 2009

PERJUMPAAN HARI RAYA DI RUMAH MUHYIDDIN DI MUAR JOHOR













Hari raya di rumah muhyiddin bin mohd. yassin biasanya pada hari raya puasa yang kedua tiap-tiap tahun. Biasanya selepas jam 8.00 pagi orang ramai dah datang manakala saya datang dengan keluarga jam 10.00 pagi.

Seperti biasa sahaja saya akan mengambil tempat duduk untuk makan.Muhyiddin pula sibuk melayan tetamu yang datang. Kami makan semeja. Selepas makan nasi beriyani gam saya tidak melepaskan peluang bertemu dan bermaafan dengan saudara mara.Kesempatan baik ini saya ambil untuk mengambil gambar keluarga.

Muhyiddin memang tak keberatan bergambar dengan sesiapa saja pada masa hari raya. Pada jam 12.00 tengahari biasanya saya meninggalkan rumah muhyiddin untuk berhari raya di rumah saudara yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan